Hitteplan!

Verdikkeme wat een weertje wordt het!

Misschien wel TE warm en dus een paar dingen wat wij geregeld hebben om het zo aangenaam mogelijk te maken en om dit fantastische festival goed door te komen.

Voor iedereen

  • Het allerbelangrijkste is denk om elkaar!
  • Drink water, je mag met je flesje water overal naar binnen en overal mag je water halen.
  • Rust uit in de schaduw.
  • Drink water en niet alleen maar bier. (Hoewel we dat allemaal ook lekker vinden).
  • Er zijn ventilatoren bij de podia voor verkoeling van de bands en publiek.
  • Voor de bands is er bij de check in wat water beschikbaar.
  • Smeer je goed in als je in de zon bent.
  • De organisatie van winSUMMERfest bepaald hoe vol het mag zijn bij een podium. Dit kan dus voorkomen dat je niet naar binnen kan ivm de drukte. Voor ieders veiligheid.
  • Hou je zelf koel. Leg een natte koude doek in je nek.
  • Je kan zwemmen in het Winsumerdiep doe dit niet als je dronken bent of niet kan zwemmen. Hoe leuk ook, spring niet van de brug. Dat is verboden.

Voor de bands

  • Als het niet gaat op het podium dan stop je. Dat bepaal jij zelf. Het heeft geen zin te spelen als het niet lukt. Wees zuinig op je zelf.
  • Spreek je publiek van te voren aan om op elkaar te letten. Gaat het niet goed met iemand in het publiek. Maak dit kenbaar, de band stopt dan met spelen zodat je naar buiten (begeleid) kan worden. Het is daarna aan de band om door te gaan of niet.

LET OP ELKAAR! DRINK WATER! HOU JE RUSTIG!

We hebben een rustpunt ingericht als je denkt dat het niet meer gaat. De Leutje Karper is open. Voor verkoeling en je rust.